2 תשובות
לא שונאת .
אני לא תומכת . מכבדת כל אדם בזכות עצמו .
אבל לא חושבת שצריך לתת להם חודש גאווה . שבוע מספיק .
וגם חושבת שצריך לצאת על בן אם הוא לא תומך .
אנונימית
אני לא נגד לא בעד. נטרלית. אבל חודש גאווה מה הם מוגבלים למה חודש למה לא לתת ללא יודעת נגיד סתם למב לא לעשות חודש לבלונדינים?? לא אין לי בעיה עם להטב אבל בסופו של דבר כולנו בני אדם להטב שונים בדיוק באותה המידה שאתיופי שונה מרוסי