התחברות
הרשמה
למה אם מכפילים במכנה המכנה נעלם?
16 ביוני 2021, 17:02
שיעורי בית
מכנה משותף
חשבון
משוואות
אלגברה
2 תשובות
שואל השאלה:
אהה הבנתיי
אנונימי
כי זאת הפעולה ההפוכה
C
Civil
באותו הנושא:
אם יש לי במכנה X ובמכנה אחר 3X, מה המכנה המשותף?
איך אני מוצאת מכנה משותף במשוואה ריבועית עם שברים כאשר יש במכנה- נעלם ( X )?
באי שוויונות כשיש שבר גדול/קטן מאפס, מורידים את המכנה? (מכפילים את המשוואה במכנה ואז מצמצמים?)
פתרתי משוואה עם נעלם במכנה ויצא לי -10=-10 , זה אומר שאין פתרון?
למה בשברים בחיבור צריך למצוא מכנה משותף ובכפול פשוט כופלים את המונה במונה ואת המכנה במכנה?
איך פוטרים משוואה עם נעלם במכנה?
מחלקים את המונה במכנה או את המכנה במונה?
כשפותרים אי שיוויונות עם מכנה מכפילים את המכנה במספרים שמעליו?
אם יש לי במכנים איקס בריבוע ואיקס ברביעית מה המכנה המשותף?
אני צריכה עזרה במתמטיקה, מתי מכפילים בהצלבה שברים ומתי מכפילים מונה במונה ומכנה במכנה? תודה לעוזרים
אם יש לי במכנים איקס בריבוע ואיקס ברביעית למה המכנה המשותף הוא איקס ברביעית? אני באמת לא מצליחה להביןן איף