6 תשובות
ללכת
שואל השאלה:
אז מה לעשות ללכת אליהם או להתקשר?
אז מה לעשות ללכת אליהם או להתקשר?
להתקשר ולהגיד "היי אתם מחפשים עובדים?"
לכי אליהם ותשאלי בנחמדות האם הם מחפשים עובדים
אנונימי
ללכת לשם ולשאול מי פה המנהל?! ואז תשאלי את המנהל אם חסר לא אולי עובדים ושאת מעונינת לעבוד אצלו.....(אם המנהל לא נמצא אז תבקשי מהעובדים את המספר שלו)
חסר לו*
באותו הנושא: