4 תשובות
פשוט תגידי לה זה לא מסובך מקסימום היא תגיד לא
תגידי לה אני רעבה שבאלך לאכול משהו זה טוב פינוק מדי פעם מצד ההורים
תשאלי אם אפשר לקנות משו מקסימום תגיד לא
אני אמרתי לאמא שלי
"אמא אני רעבה, בואי נילך לאכול"
והיא פשוט באה לאכול איתי
באותו הנושא: