נכון באינסטגרם יש מקום כזה בדיירקט שזה מקום עם הודעות של אנשים שלא מכירים אותי ששלחו הודעה ושצריך לאשר אותם כדי לדבר איתם, אז אם מישהו שאני לא מכירה שלח לי לשם הודעה וניכנסתי וראיתי את ההודעה שלו אבל לא לחצתי אשר והתעלמתי לא התייחסתי,אז כל עוד לא אישרתי אותו ולא לחצתי אשר כדי לדבר איתו זה לא יעדכן אותו שאני ראיתי את ההודעה נכון? אלא רק אחרי שאני ילחץ ויאשר אותו רק אז זה ירשום לו שראיתי את ההודעה שלו נכון?