7 תשובות
לא נןרא
חחח אני גם ניגש
זה לא נורא. נורא זה לגשת למועד ב' אחרי ציון פחות מ-70 ב-3יחידות ולקבל נקודה אחת פחות. זה מה שקרה לי. היי
בסדר גמור לא היית טובה במעוד א אז תנסי עוד פעם לא קרה כלום בהצלחה
כל עוד את משלימה בגרות זה לא נורא.
לא נורא בכלל אני הגשת ונראלי שגם נכשלתי אז אין לי ברירה
לא נורא. זה גם שווה את זה כי לוקחים את הציון הגבוה ביותר כך שרק מי שלא ניגש יכול להפסיד.. בהצלחה