14 תשובות
תנסי לצאת למסיבות או אפילו ללמוד ותוכלי להכיר שם חברים ולהתחיל התחלה חדשה
שואל השאלה:
ניסיתי להכיר חדשים אין כולם צבועים ואינטרסנטים וגם אמרתי יש לי בעיה בריאותית ברגליים שלי לא יכולה להרשות לעצמי ללכת לכל מקום
אנונימית
אולי חברות מהצבא? ואולי תנסי לעבוד באיזה קופאית ככה יהיה לך גם תעסוקה וגם תוכלי להכיר אנשים, זה לא עבודה קשה אמרת שיש לך בעיה בריאותית אבל ניראלי ש קופאית זה יהיה לך סבבה.
שואל השאלה:
אין
אנונימית
את נשמעת נרקיסיסטית אולי בגלל זה הן לא מעוניינות לדבר איתך
שואל השאלה:
ממש לא אני נחמדה לכולן זה הן שכחו אותי מאז הבעיה הבריאותית שלי
אנונימית
שואל השאלה:
פעם הן היו יודעות להיות חברות מאז הבעיה הבריאותית במקום עוד יותר לתמוך ולעזור רק התרחקו
אנונימית
הן לא חייבות לך כלום תתחילי מלהבין את זה
שואל השאלה:
טוב תודה על זה שאת מוסיפה לי דיכאון
אנונימית
גם אני בדיכאון וגם לי יש בעיות בריאותיות. הדברים האלה עדיין לא אומרים שחייבים לדבר איתך אם לא רוצים. הן הרי מגעילות ואת בן אדם מיוחד ומושלם, למה שתרצי לדבר איתן?
שואל השאלה:
תעזבי אל תוסיפי לי מלח על הפצע
אנונימית
תראי יש כאלו שנרתעים מבעיה בריאותית כי אנשים הם חסרי מודעות
א. סורי אבל חברות שלך פח. חברות אמיתיות היו נשארות איתך למרות הבעיה הבריאותית, שהיא גם בכלל לא צריכה להשפיע על החברות.
ב. את חייבת למצוא עבודה! שיהיה לך למה לקום בבוקר( או לפחות בצהריים).
ג. הכי חשוב- תתעסקי כמה שיותר בדברים שעושים לך טוב גורמים לך לסיפוק ולאהבה עצמית. בהצלחה חיים
אם את דתיה ממליץ על הספר בגן האמונה
לגבי פרנסה תכתבי לידור רוזנטל סיפור אישי ביוטיוב. יכול להיות שהוא יתן לך קורס בחינם