4 תשובות
אני בת
וזה הדבר שהכי מגעיל שיש! אני לא מדברת על בנות שלבושות גברי ומסתובבות עם בנים (ועושות דברים של בנים כמו כדורגל), אלא על בנות שמתנהגות כמו גבר! יורקות\ מפליצות, עושות גרפצים, מקללות. זה פשוט מגעיל אותי ואם הייתי מכירה מישהי כזו הייתי מתרחקת ממנה כל עוד אני יכולה.
וזה הדבר שהכי מגעיל שיש! אני לא מדברת על בנות שלבושות גברי ומסתובבות עם בנים (ועושות דברים של בנים כמו כדורגל), אלא על בנות שמתנהגות כמו גבר! יורקות\ מפליצות, עושות גרפצים, מקללות. זה פשוט מגעיל אותי ואם הייתי מכירה מישהי כזו הייתי מתרחקת ממנה כל עוד אני יכולה.
בת לא צריכה להיות אבו גבר.
היא צריכה להיות יותר נשית ולא לשחק כדורגל עם בנים ולדבר כמו בנים.
זה דעתי:)
היא צריכה להיות יותר נשית ולא לשחק כדורגל עם בנים ולדבר כמו בנים.
זה דעתי:)
אנונימית
שזה גועל נפש של בנות!
עדיף אבו גבר מאשר פרחה.
באותו הנושא: