2 תשובות
היה לי מבחן סימולציה תיאוריה והיא רשמה פשוט בwebtop את הציון אחרי שבועיים כזה ורשמה 100, אז משער שמי שקיבל 100 נחשב עובר ומי שקיבל נכשל עשה 6 טעויות
אני חושב ש100 נותנים גם למי שעשה 3 טעויות למשל
באותו הנושא: