5 תשובות
כי זה ניצול
אם הכוונה היא למה אסור להשתמש בחוגר כשאתה לא על מדים זה בגלל שאם אתה לא על מדים אתה לא בדרך לצבא ואם אתה לא בדרך לצבא אז אתה לא זכאי להשתמש בחוגר (אלא אם יש לך אישור נסיעה אזרחי) וחוץ מזה מותר להשתמש על אזרחי מחמישי בחצות אם אני לא טועה.
אפשרי להשתמש רק בסופשים ובחגים
אנונימית
מותר אחרי איזה שנתיים בערך
מזאת אומרת?
באותו הנושא: