5 תשובות
לא לגיטימי, את קרובה למינימום שיעורים .. תבקשי מהמורה לעבור איתך על זה יותר כי חניה גם חשובה לטסט ולידע
ברור שלגיטימי , כל אחד בקצב שלו , זה שהיא קרובה ל28 לא אומר שהיא תהיה מוכנה לטסט
^ נכון כל אחד בקצב שלו והיא לא חייבת ללכת לטסט ישר כשנגמר המינימום אבל 2 חניות ב20 שיעורים זה ממש שום דבר צריך לעשות הרבה יחסית או לפחות 10 או משהו כזה
שואל השאלה:
תודה רבה. בשיעור 23 ועדיין לא עשה איתי עוד.. חצוף
תודה רבה. בשיעור 23 ועדיין לא עשה איתי עוד.. חצוף
את נוהגת טוב ? איזה הערות הוא מעיר לך ?
באותו הנושא: