התחברות
הרשמה
יש מסיבות ללא אלכוהול לכיתות ח ומעלה?
17 ביוני 2021, 20:28
מסיבה
בילויים
כיתה
תשובה אחת
של בית ספר
א
אנונינימיתת
באותו הנושא:
אני בכיתה ט והילדים בשכבה שלי עושים מסיבה ומביאים אלכוהול...
מסיבות לא חוקיות של גיל 15 ומעלה עם אלכוהול יש דבר כזה
בבצפר שלי ארגנו מסיבת פורים במועדון נוער, כמו של מבוגרים רק בלי אלכוהול...(תיכנסו חשוב)
לדעתכם זה נורמלי שחבר שלי אוסר עלי לשתות כוס אחת (אלכוהול) במסיבת יום הולדת?
מה דעתכם על ילדה בת 15 ששותה אלכוהול לפני מסיבה בשביל "להשתחרר"?
עשיתם מסיבת גיוס/ תעשו מסיבת גיוס ? (השאלה מופנים לכיתה י"ב ומעלה אלה שבכיתה י או יא וכאלה אני לא כלכך אתיעחס לתשובה
מאיזה גיל/כיתה מתחילים להביא אלכוהול למסיבות?
יש מסיבות של מתחת לגיל 18 עם אלכוהול?
במושב שלי ובכללי בבי"ס (בי"ס אזורי) זה די מקובל שמכיתה ח' מתחילים לשתות ובכיתה ט' כבר עושים מסיבות עם אלכוהול.
אני בת 15 ויום שישי יש מסיבה לחברה והם מביאים אלכוהול..
אתם חושבים שזה רע לעשות מסיבה או ללכת למסיבות בגיל 13 אבל מסיבות עם האלכוהול?