3 תשובות
עשיתי בקניון המרכזי שם (אני לא זוכרת מה השם אני תכף אשים קישור לתמונה) למרות שהיה באקדח זה היה איכותי, היה מוגלה והעגיל יצא והם ישר החליפו לזהב אמיתי שנשאר
גם ממש זול 80 במקום 120
שואל השאלה:
את השני שלי עשיתי בארנה עלה 50 חחח פשוט יש לי מלא לקנות יישאר לי רק 20 שקל
את השני שלי עשיתי בארנה עלה 50 חחח פשוט יש לי מלא לקנות יישאר לי רק 20 שקל
אנונימית
באותו הנושא: