3 תשובות
זה הגיוני אבל לא בריא
גם שלי, לא מפריע לי יותר מידי כי זה מראה שאכפת לו, פשוט צריך להיות קנאי במינון.
זה די הגיוני בסך הכל כאילו אני יכולה להעיד על עצמי שאני כזאת אולי זה לא הכי טוב אבל אי אפשר לשלוט ככ על הרגש הזה (מבינה אותך חבר שלה)