התחברות
הרשמה
פשצים שהולכים לקורס קיץ כנסו
איזו מחלקה אתם??
18 ביוני 2021, 10:44
קורסים
ש"לח
קיץ
מחלקות
פשצים
תשובה אחת
חרא על משצים!
אנונימי
באותו הנושא:
אני לא מבין בכלל אנשים שהולכים לקורס תיאוריה..תיאוריה זה תירגול והיגיון מי מסכים/מסכימה איתי?
מישהו היה פה בכנס חנוכה של המשצים/פשצים?
שווה ללכת לקורס פשצים?
שווה לי ללכת לקורס פשצים?
פשצים שיצאו לכנס חנוכה. איך היה?
פשצים שהולכים לפסח יום ראשון?
מה לקחת לכנס חנוכה פשצים של יומיים?
מי שיוצא לקורס קיץ של המשצים/פשצים, ניראלכם יבטלו?
יש פה פשצים שיוצאים מחר לכנס פסח?
כל מי שבמשצים..(פשצים כמעט משצים עד הלילה לבן) איזה קורס הייתם הקיץ?
למי שהולך עוד ארבעה ימים לקורס במשצים- מה צריך לכתוב בחלק של המתודה במערך?