10 תשובות
אחותי לכי לעבוד בקופה ותראי כמה קשה זה
אנונימי
לא תמיד הם יכולים לפתוח עוד קופה, אם הם היו יכולים הם היו פותחים אין להם אינטרס שיהיה לחץ
א. כמה קופות פותחים תלוי במנהל/ת
ב. לרוב זה עובד אחד שמקבל הזמנות, עובד אחר שמנקה / מכין את ההזמנות והשלישי זה האחמ"ש
ג. לפתוח יותר קופות דורש להוציא עוד כסף מהכספת ושוב זה תלוי במנהל/ת
ב. לרוב זה עובד אחד שמקבל הזמנות, עובד אחר שמנקה / מכין את ההזמנות והשלישי זה האחמ"ש
ג. לפתוח יותר קופות דורש להוציא עוד כסף מהכספת ושוב זה תלוי במנהל/ת
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שלא קשה, ההפך. למה במקום שאחת תעבוד ושניים יעמדו כמו עציצים הם לא פותחים עוד קופה כדי להוריד לחץ?
תודה אנונימית^
לא אמרתי שלא קשה, ההפך. למה במקום שאחת תעבוד ושניים יעמדו כמו עציצים הם לא פותחים עוד קופה כדי להוריד לחץ?
תודה אנונימית^
אנונימית
כי הפ לא פותחים קופה על דעת עצמם, וזה לא שהם עומדים, כשיש הזמנה הם מכינים, ואז יהיה עומס בדלפק כי כל אחד מהעובדים ינסה להביא לאחד שתייה ולשני פופקורן.
אנונימי
שואל השאלה:
לא לא אבל אם נגיד עובד 1 נותן שירות רק למי שנמצא בתור 1
עובד 2 נותן שירות רק למי שנמצא בתור 2..
ואז יהיה פחות לחץ...כמובן בהנחה שזה אפשרי ויש קופאים
לא לא אבל אם נגיד עובד 1 נותן שירות רק למי שנמצא בתור 1
עובד 2 נותן שירות רק למי שנמצא בתור 2..
ואז יהיה פחות לחץ...כמובן בהנחה שזה אפשרי ויש קופאים
אנונימית
נשמע שאת יודעת יותר טוב ממנהל המקום ///ציני///
תאמיני לי שלמנהל המקום ולעובדים יש יותר ניסיון מסתם מישהי בתור שקונה פופקורן.
תאמיני לי שלמנהל המקום ולעובדים יש יותר ניסיון מסתם מישהי בתור שקונה פופקורן.
אנונימי
שואל השאלה:
טוב עכשיו שני העובדים הלכו אבל לא חשוב.
וממש ניסיון טוב יש להם אם משאירים רק עובדת אחת עם כל הלחץ. זה לא כזה חכם לדעתי.
טוב עכשיו שני העובדים הלכו אבל לא חשוב.
וממש ניסיון טוב יש להם אם משאירים רק עובדת אחת עם כל הלחץ. זה לא כזה חכם לדעתי.
אנונימית
בתור אחת שעבדה בחנות זה יותר חכם שיהיה עובד אחד על הקופה ועובד אחד שיעשה הזמנות. אם שני העובדים על הקופה וכל פעם הולכים ממנה כדי להכין הזמנות וחוזרים זה סתם בזבוז זמן כי אם קורה ששניהם צריכים את אותו הדבר אז אחד יושב בצד ומחכה שהשני יסיים.
זה יותר יעיל ומהיר וחכם שהסמכויות מתפצלות.
זה יותר יעיל ומהיר וחכם שהסמכויות מתפצלות.
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי אותך
למרות שבשלב מסוים היא כן הייתה לגמרי לבד ולא היה עוד מישהו שיעשה הזמנות..
הבנתי אותך
למרות שבשלב מסוים היא כן הייתה לגמרי לבד ולא היה עוד מישהו שיעשה הזמנות..
אנונימית