6 תשובות
כל הזמן.
בדרך כלל זה אני מדמיינת שיחות עם אנשים שבחיים לא יקרו אבל גם הרבה פעמים זה פשוט אני מדברת את המחשבות שלי בקול או אומרת בקול מה שאני צריכה לעשות אחרת אני לא תופסת את זה
רק כשאני לבד
בראש כן
בקול לא
כשאני בבית כן, אבל ממש לא כהרגל קבוע
מדברת על דברים שמעצבנים אותי