7 תשובות
לא
אני צועדת למקרר
חס וחלילה.

(לא אומר את זה מתוך הומופוביה, אומר את זה מתוך שנאה למצעד הטיפשי הזה)
לא
אנונימית
אני רוצה ללכת למצעד בתל אביבב אבל אין לי עם מי
כן