2 תשובות
יש כאלה שלא אוהבים ששואלים אותם הרבה שאלות וזה בסדר, אולי אתם עדיין בהתחלה ופחות מתאים לו כל השאלות העמוקות וזה
תגידי לו שבסהכ שאלת שאלה
אולי שהוא כרגע עוד לא בשלב של השאלות העמוקות
אבל אחותי באמת שקשה להבין בנים חחח