תשובה אחת
מישהי נפרדה מחבר שלה ונכנסה לקיוסק בוכה, היא ניכנסת לחנות ושואלת את הבחור *הערבי* שהיה בקופה "אפשר קולה?" בדמעות,
הוא עונה לה "בכית?".
היא עונה לו "זה לא עניינך, אתה יכול להביא לי בבקשה קולה?".
הוא עונה לה "בכית??".
היא עונה לא "לא! תביא לי בבקשה קולה".
הוא עונה לה "בכית?!??" .
היא עונה לו "זה לא עניינך!! תעזוב אותי ותביא לי קולה!!".
"יסתומה! בכית או בקבוק" הוא אומר.
עכשיו אם לא הבנת, (פרבולי).
במבטא הערבי במקום פ, הם אומרים ב....
הוא עונה לה "בכית?".
היא עונה לו "זה לא עניינך, אתה יכול להביא לי בבקשה קולה?".
הוא עונה לה "בכית??".
היא עונה לא "לא! תביא לי בבקשה קולה".
הוא עונה לה "בכית?!??" .
היא עונה לו "זה לא עניינך!! תעזוב אותי ותביא לי קולה!!".
"יסתומה! בכית או בקבוק" הוא אומר.
עכשיו אם לא הבנת, (פרבולי).
במבטא הערבי במקום פ, הם אומרים ב....