6 תשובות
אני חושבת שגם קפיטליזם גרם לסבל. כל אחד מסתכל על דברים בצורה שונה
שואל השאלה:
אין חופש גרם לסבל?
אנונימי
סוציאליזם וקפיטליזם רעים בדיוק באותה המידה. זו סתם דרך של הבונים החופשיים לפלג בין בני האדם.
אתה רואה בקפיטליזם חופש אבל אני רואה בזה להפקיר את החלשים בחברה.. בסופו של דבר צריך איזון זה לא שסוציאליזם טהור זה הפתרון אבל בהחלט גם לא קפיטליזם טהור..
^^ אתה מטומטם

^אתה מטומטם
ואתה בונה חופשי^