9 תשובות
רבנות חד משמעית זה מרגש כזה שאת נכנסת לחופה ולא סתם חתונה אזרחית שמישהו מקריא דף ומדברים שם שטויות "הם הכירו בעבודה" נו יאלה הכי כיף שזה מסורתי כזה לשמור על הערכים שלנו גם בתור יהודים זאת מתנה
שואל השאלה:
אפשר לעשות חתונה בדיוק כמו כולם רק בלי החופה והדברים שקשורים לדת :)
אזרחיים. אני לא חלק מהדת, אני לא מאמינה, אני לא רואה סיבה להוסיף לחתונה שלי דת.
אזרחיים כי אני לא מוכרת כיהודית אבל גם אם הייתי אז אזרחיים. וגם כי אני מתכוונת להתחתן בחו"ל אם הכל יצא טוב
שואל השאלה:
^ גם אני יהודייה, אין לזה שום קשר. אני פשוט לא מאמינה ברבנים ומה שהם אומרים לנו לעשות.
ברבנות
אנונימי
אפשר, אבל "החופה וכל הדברים הקשורים לדת" הם מיוחדים בטירוף ומרגשים בטירוף. הכניסה לחופה זה אחד הדברים הכי מרגשים שיכולים לקרות לזוג אז למה להרוס את זה ולהתחתן בחתונהאזרחית משעממת?
אנונימית
רבנות,כי אני יהודי