10 תשובות
תאהב מה שאתה רוצה. זה בסדר שיש לך גם טעם ספציפי אתה לא צריך להרגיש נורא לגבי זה (:
ברור שזה בסדר, לכל אחד יש את המשיכה שלו.
זה בסדר גמור
יש אנשים שגם נמשכים לשמנות
זה לא בסדר ולא בסדר...
שואל השאלה:
^^גם גלי זה מושש אם הוא עם ברק חח
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית למה זה מוזר חשוב לי לדעת
אנונימי
כן למה שזה לא יהיה בסדר
כן לגמרי, זה הטעם שלך
זה בסדר גמור כל אחד והטעם שלו
כל אחד והטעם שלו אין פה משהו בסדר או לא