4 תשובות
מצטערת בשבילך אם הוא רוצה לעבור כנראה שזה יעשה לו טוב עד כמה שזה קשה
כנראה זה מה שהוא מרגיש שהכי מתאים לו אבל תשמרו על קשר
הרבה חברים טובים שלי עזבו אותי.... זה קשה אבל זה יעבור עם הזמן.... אתה בינתים יכול להגיד לו את כל החסרונות שיש בפנימיה שיחשוב על זה לפחות....
האמת קרה לי להיות בצד שלו רק טיפה שונה ואם הוא עובר זה לא סתם זה מסיבה כלשהי וזה משהו שהוא עושה בשבילו עם כמה שזה קשה לך תתמכי בו
אנונימית
באותו הנושא: