6 תשובות
מה פאדיחה אלוהים מה
מה פדיחה? זה מצוין
ממש לא
למה פאדיחה
חלום חיי
אחותי אני קיבלתי 60 במודל e שזה השאלון הכי קל בחמש יחידות

אם לקבל 88 בסופי זה מביך אני כנראה צריך לקבור את עצמי...
אנונימי