6 תשובות
מה פאדיחה אלוהים מה
מה פדיחה? זה מצוין
ממש לא
למה פאדיחה
חלום חיי
חלום חיי
אחותי אני קיבלתי 60 במודל e שזה השאלון הכי קל בחמש יחידות
אם לקבל 88 בסופי זה מביך אני כנראה צריך לקבור את עצמי...
אם לקבל 88 בסופי זה מביך אני כנראה צריך לקבור את עצמי...
אנונימי
באותו הנושא: