4 תשובות
אני עברתי.. בגיל צעיר לפני שנה
אל תדאגי יהיה טוב רק השיקום קשה
אנונימית
כעיקרון זה לא ככ ניתוח אפילו
את עושה צינתור טיפולי או לאבחנה?
בכול מקרה תקראי פה
שואל השאלה:
טיפולי וזאת סבתא שלי עושה
אנונימית