6 תשובות
תנסי, אל תפסלי
מהיכרות שלי עם תצפיתניות כולן נהנו. זה תפקיד עם המון חשיבות, אחריות!
תנסי. לא מתאים, קב''ן.
מהיכרות שלי עם תצפיתניות כולן נהנו. זה תפקיד עם המון חשיבות, אחריות!
תנסי. לא מתאים, קב''ן.
שואל השאלה:
התפקיד הזה באמת לא מתאים לי אני עם add)הפרעות קשב וריכוז ממש חמורות ברמה שכל החיים שלי הייתי עם רטלין גם בטיולים שנתיים(עד שבשלב מסויים נמאס לי כי זה דיכא אותי וגרם לי להפרעות אכילה וניסיתי כל סוג אפשרי) ואני ממש לא רואה את עצמי יושבת מול מסך 4 שעות ביום
התפקיד הזה באמת לא מתאים לי אני עם add)הפרעות קשב וריכוז ממש חמורות ברמה שכל החיים שלי הייתי עם רטלין גם בטיולים שנתיים(עד שבשלב מסויים נמאס לי כי זה דיכא אותי וגרם לי להפרעות אכילה וניסיתי כל סוג אפשרי) ואני ממש לא רואה את עצמי יושבת מול מסך 4 שעות ביום
אנונימית
הייתי פונה לקבן
לדעתי לכי לפסיכולוג או לפסיכיאטר שירשום לך בחוות דעת כמה התפקיד הזה לא מתאים לך וגורם לך למצוקה רגשית
אנונימי
תקשיבי בסדיר שלך את תבואי ותשבי 4 שעות מול מסך
בטירונות ובקורס את לומדת את התפקיד כן יהיה דרישה לישיבה מאמינה כמו כל קורס אחר בצבא וזה במשך 3 שבועות אמרו לי שאחרי הקורס הרבה יותר קל לשנות שיבוץ תשני אחרי השיבוץ
חוץ מזה אמרת שזה רחוק נכון זה ממש רחוק אבל יש הרבה תפקידים שככה ולא חושבת שזה צריך להיות פרמטר בעיקר כשזה חא קבוע אלא לתקופה של כר חודשים
אחרי הקורס תנסי חשנות את השיבוץ שלך אבל שוב כמו שאמרת אין שום הבטחה שתקבלי תפקיד יותר טוב
בטירונות ובקורס את לומדת את התפקיד כן יהיה דרישה לישיבה מאמינה כמו כל קורס אחר בצבא וזה במשך 3 שבועות אמרו לי שאחרי הקורס הרבה יותר קל לשנות שיבוץ תשני אחרי השיבוץ
חוץ מזה אמרת שזה רחוק נכון זה ממש רחוק אבל יש הרבה תפקידים שככה ולא חושבת שזה צריך להיות פרמטר בעיקר כשזה חא קבוע אלא לתקופה של כר חודשים
אחרי הקורס תנסי חשנות את השיבוץ שלך אבל שוב כמו שאמרת אין שום הבטחה שתקבלי תפקיד יותר טוב
אנונימית
תקשיבי אהובה,
המון לא באמת מבינים מה זה התפקיד הזה. הוא לא מסתכם ב"לשבת על הכיסא ככה וככה שעות" או בנסיעות האלה.
יש לו שם רע בחוץ, זה בוודאות. אבל אני ממליצה לך לחפש תצפיתניות שהיו בתפקיד ולשמוע מהם. אני הופתעתי מכמה תצפיתניות שברו את הסטיגמות והתאהבו בתפקיד שלהן! זה עשה את ההפך הגמור מלכבות אותן, כי הן הגיעו למשפחה אמיתית. חברה שלי ממצב של מעצר בבקום כי היא סירבה הגיעה לזה שהיא ניסתה לצאת לקצונה ואחרי שהיא לא הצליחה היא עשתה קורס פיקוד והמשיכה שם. היא התאהבה בתפקיד, רצתה לחתום קבע, וככה גם רוב החברות שלה. הרבה שינו את הדעה שלהן לטובה, וזה הפך את כל הנסיעות והתפקיד הקשה לדברים כל כך שוליים.
אל תחשבי שאת שונה מכל מי שנהנתה בתפקיד, כי גם הן טענו שהן לא הטיפוס והן לא מתאימות לזה ובכל זאת הופתעו.
אז אני מציעה לך לפרסם בכל מיני קבוצות (סש"א, מיט"ב, fxp, פה וכו') ולשמוע על התפקיד מתצפיתניות. גם תקחי בחשבון שבכל תפקיד יש לא מרוצים, אז תנסי לשמוע מכמה שיותר.
תאמיני לי שאם תשחררי זאת תהיה המתנה הכי הכי גדולה שלך!
ועכשיו ראיתי שרשמת על הפרעות הקשב. אם יש לך אבחון בתוקף כדאי לבקש המלצה מרופא לתפקיד אחר ולהכין את כל הדברים האלה עוד לפני הגיוס. אם זה באמת יפריע לך תדברי עם הרופא של היחידה והוא יוכל להילחם איתך על שינוי שיבוץ
המון לא באמת מבינים מה זה התפקיד הזה. הוא לא מסתכם ב"לשבת על הכיסא ככה וככה שעות" או בנסיעות האלה.
יש לו שם רע בחוץ, זה בוודאות. אבל אני ממליצה לך לחפש תצפיתניות שהיו בתפקיד ולשמוע מהם. אני הופתעתי מכמה תצפיתניות שברו את הסטיגמות והתאהבו בתפקיד שלהן! זה עשה את ההפך הגמור מלכבות אותן, כי הן הגיעו למשפחה אמיתית. חברה שלי ממצב של מעצר בבקום כי היא סירבה הגיעה לזה שהיא ניסתה לצאת לקצונה ואחרי שהיא לא הצליחה היא עשתה קורס פיקוד והמשיכה שם. היא התאהבה בתפקיד, רצתה לחתום קבע, וככה גם רוב החברות שלה. הרבה שינו את הדעה שלהן לטובה, וזה הפך את כל הנסיעות והתפקיד הקשה לדברים כל כך שוליים.
אל תחשבי שאת שונה מכל מי שנהנתה בתפקיד, כי גם הן טענו שהן לא הטיפוס והן לא מתאימות לזה ובכל זאת הופתעו.
אז אני מציעה לך לפרסם בכל מיני קבוצות (סש"א, מיט"ב, fxp, פה וכו') ולשמוע על התפקיד מתצפיתניות. גם תקחי בחשבון שבכל תפקיד יש לא מרוצים, אז תנסי לשמוע מכמה שיותר.
תאמיני לי שאם תשחררי זאת תהיה המתנה הכי הכי גדולה שלך!
ועכשיו ראיתי שרשמת על הפרעות הקשב. אם יש לך אבחון בתוקף כדאי לבקש המלצה מרופא לתפקיד אחר ולהכין את כל הדברים האלה עוד לפני הגיוס. אם זה באמת יפריע לך תדברי עם הרופא של היחידה והוא יוכל להילחם איתך על שינוי שיבוץ
באותו הנושא: