3 תשובות
יש לה שירים טובים אבל היא לא זמרת כזאת טובה
היא לא נוראית אבל גם לא טובה. ההפקות של השירים שלה כיפיות והשירים שלה די קליטים והכל אבל לפי דעתי הכתיבה שלה ברמה מאוד מאוד נמוכה וזה גורם לזה להיות קרינג. אני חושב שמי שאומר שהיא נוראית טועה וגם מי שאומר שהיא מעולה טועה.
אוברייטד
היא לא כזאת זמרת מוכשרת יש יותר טובים ממנה