7 תשובות
נורמלי לגמרי לא משעמם להם
orb
זה בסדר
אם זה היה ממש מסוכן לא היו לוקחים סיכון בככ קלות
נורמלי
אנונימית
שאלתי את חברה שלי שעובדת בצילומי שיניים אז...

קודם כל זה קורה מלא שצריך לחזור על כמה מהצילומים של הסטטוס (אין כזה דבר סטטוס 15 יש 14,16,18,20)
וגם הקרינה של הסטטוס היא קרינה מאוד מינימלית ולא מסוכנת. נשך זה חלק מה-15 צילומים כנראה היה לך 16 עם שני נשכים, ופנורמי אסור לעשןת יותר מפעם אחת אם לא יצא טוב לא חוזרים
נו בסדר
קורה שצילום לא יוצא טוב אז מתקנים וחוזרים על זה
אני בצבא עשיתי תפקיד של זה וזה לא כזה נורא זה שיש שם קרינה זה לא אומרת שזאת קרינה חזקה
אנונימית
שואל השאלה:
sunflower תודה
את יכולה לשאול את חברה שלך עוד משהו אם היא מבינה?
דחוף.איבחנו לי דלקת בחניכיים, הרופא אמר לי לקחת אנטיביוטיקה במשך שבועיים והשלמתי את כל האנטביוטיקה אבל הדלקת רק החמירה...
כל האיזור מתחת לשן שיש בה חור התנפח כמו בועה(שן שכנראה צריכה טיפול שורש ועשו לי צילום) עכשיו אני לא יודעת מה לעשות.. המשכתי את האנטיביוטיקה כי זה הדבר היחיד שמצליח להוריד קצת את הבועה בחניכיים. הבעיה היא שאני לוקחת אנטיביוטיקה כבר כמעט חודש, מעבר לזמן שהרופא אמר, ואין לי מושג מה לעשות עד הטיפול, להמשיך לקחת או לא?
אנונימית
לא ממולץ לקחת אנטיביוטיקה בלי פיקוח של רופא
שילך לעזרה ראשונה לבקש עוד אנטיביוטיקה אם צריך, מטרת האנטיביוטיקה היא להוריד את הנפיחות והדלקת כדי שיהיה ניתן לטפל, כל עוד יש דלקת הרופא לא יוכל להתחיל בשורש, אבל לא לקחת אנטיביוטיקה סתם, עדיף ללכת להתייעץ

מה שהיא אמרה...