7 תשובות
חד משמעית כן
אממ כן יש לי
לא הבנתי מה קשור להשמע מגניב או צומי, זה לא כיף בכלל למי שיש לו את זה חח
שואל השאלה:
כי בסופו של דבר בחירה שלך לא לבטוח באנשים, השאלה היא למה לך
אנונימי
יש לי את זה בעיקר במערכות יחסים כי כל זוגיות בגדו בי מלא ושיקרו לי אבל אני עובדת על זה
לא חושב שיש לי אבל בכלליות אני חושב שכל אדם נחש ואין אדם לא תיחמן אף פעם
יאפ, רציניים אפילו
לא בשביל לצאת מגניבה או אנערף