8 תשובות
2
2
2
2
ולא רק בגלל שזה דתי
אין שום סיבה שתרדפי אחרי בנות ועדיף לך להיות עם בנות שחברות שלך
ולא רק בגלל שזה דתי
אין שום סיבה שתרדפי אחרי בנות ועדיף לך להיות עם בנות שחברות שלך
2
2
עדיף יותר להיות עם חברות מאשר כל היום להיות לבד
עדיף יותר להיות עם חברות מאשר כל היום להיות לבד
באותו הנושא: