התחברות
הרשמה
לאניני טעם שבינינו אתם חושבים שפסטו בבקבוק כמו ששמים קטשופ בבקבוק זה מוצר טוב?
21 ביוני 2021, 18:01
חוות דעת
2 תשובות
לא
ע
עייפה אש
לא, פסטו אוכלים מצנצנת, ככה הוא גם יותר יקר
ס
סירופ מייבל
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על ילדה בת 14 שיש לה חבר בין 19 והוא חייל?
אתם חושבים שצריך להפריד בין זכרים לנקבות בין הגילאים 10-18?
מה אתם חושבים על בן שעושה גבות, לא בקטע של עיצוב אלא מריטת שערות בין הגבות?
מה אתם חושבים שההפרש גיל הגדול ביותר שיכול להיות בין בני זוג בין הגילים 12-18?
כשפסטה על האש בתוך המים האש צריכה להיות נמוכה או גבוהה?
אתם חושבים שיש הבדל בין בגידה של אישה לבגידה של גבר?
אם יהיה שוויון בככלי בין נשים לגברים ,בין דתות ,בין צבע עור מה אתם חושבים שיקרה בעולם?
אתם חושבים שיש שינויים בקול אצל בנות, בין גילאים 14-18?
מתלבטת בין אייפון 8 פלוס ובין אייפון xr מה אתם חושבים שעדיף ?
מה אתם חושבים על קשר בין בחורה בת 16 לבין בחור בן 22?
תגידו האם אתם חושבים שיכולה להיות אהבה אמיתית בין יהודיה לערבי או שזה לא אפשרי?