התחברות
הרשמה
קיבלנו היום תעודות והממוצע שלי הוא 86 בכיתה י"א זה נחשב ציון טוב ?
21 ביוני 2021, 21:01
ציונים
תעודת בגרות
תעודות
כיתה י"א
תיכון
4 תשובות
פצצה
י
יַלְדַּת פֶּשַׁע מִגִּל תֵּשׁע
מדהים
ס
סתם ילדה חסרת טאקט
מהמם
ּ
ּילד גבר לא מעבר
יפה מאוד.
Y
Yeet.
באותו הנושא:
כולם קיבלו היום תעודות?
היום קיבלנו תעודות.. איך התעודה שלי? כיתה ט'
מה הייתם חושבים על תלמידה בכיתה ח שהממוצע שלה הוא 98.6 והיא קיבלה תעודת הצטיינות על ממוצע גבוה ותעודת הצטיינות בלשון?
היום קיבלנו תעודת וזה הציונים שלי, לדעתכם זה טוב?
קיבלנו תעודות היום (כיתה י) ואני ממש מאוכזבת:
היום קיבלנו תעודות ויש לי ממוצע ממש טוב אבל אני כיתה ט ורציתי לשאול איזה ממוצע נחשב טוב בכיתה ט
אמאלהה קיבלנו תעודות תחזיקו לי אצבעות , קיבלתם תעודות כבר?
קיבלנו היום תעודות, הממוצע שלי עלה משנה שעברה אבל ציפיתי ליותר ואני מרגישה שאכזבתי את עצמי, איך להעביר את ההרגשה?
קיבלנו תעודות רק היום והממוצע שלי הוא 91 אני מאושרת ולא מעכלת כי התקדמתי כל כך משנים קודמות...
קיבלנו תעודות היום. אבל אני קצת עצבנית כי חברה שלי קיבלה יותר ממני בהכל בערך
קיבלנו תעודות היום, ואני רוצה להעלות את הציונים שלי בביולוגיה, איך אפשר לעשות את זה?