7 תשובות
כן כפרה ברור אבל שלכולם יהיה חוץ ממני
שואל השאלה:
^^תסבירי
כן אבל גם לא, כי יש גם אנשים שרושמים דברים ממש טיפשיים או מחפשים דברים שאני פחות מעוניינת בהם
כן ולא, מצד אחד כן כי אני שונאת שמסננים אותי, מצד שני לא כי לא באלי שאנשים יראו שראיתי את ההודעה
בדיוק מה שהתשובה השניה אבל התראות חשוב יותר
לא
ככה אוכל להתחמק מהודעות
וגם עדיף לא לדעת אם היא ראתה או לא מאשר לראות שהיא קראתה את ההודעה ומסננת