4 תשובות
שואל השאלה:
לכל עבודה אחרת קרובה אליי היה לוקח לי 20 דקות-חצי שעה להגיע
לא, תעשי מה שאת אוהבת.

אני לדוגמה בבסיס פתוח ומבלה גם כן יותר משעתיים בחוץ (הלוך וחזור)
זה יכול להיות שוחק, אבל אם את יודעת שתהני - זה שווה הכל.
אם את אוהבת את העבודה ורוצה להיות בה-גם שעתיים נסיעה לא יפריעו לך,
אבל אם בכל זאת,תנסי לחפש עבודה יותר קרובה או שמקסימום אם לא תסתדרי עם הדרך לשם תחפשי אחרת...
אנונימית
אני שירתתי במקום שבו הנסיעה מהבית הייתה שעה וחצי הלוך ושעתיים חזור .
זה היה סיוט אני מודה , אבל שרדתי את זה כי השירות עצמו היה לי מדהים וכיפי וחברות מדהימות לחיים ובאמת באתי בכיף לבסיס .... ופה יש לך אופציה אפילו להתפטר אני לא יכולתי . אז תנסי מקסימום יהיה גדול עלייך תתפטרי.. לא יקרה כלןם
אנונימית