4 תשובות
לא.
זה מעט מידי מה שאכלת, זה לא בריא לגוף.
זה מעט מידי מה שאכלת, זה לא בריא לגוף.
זה כלום
זה כלום... את צריכה לאכול יותר
וגם לאכול ארוחת צהריים
וגם לאכול ארוחת צהריים
שומעת!? תינוק בן שנה כדי להתקיים ולתפקד צריך מעל 1200 קלוריות ביום לפחות !
את אכלת פה בקושי 500 תתפללי שהגוף שלך לא בקריסת מערכות אחותי. מקווה שזה רק היום אכלת ככה.
את צריכה לפחות מעל 1200 קלוריות כדי לרדת במשקל בצורה בריאה
בדרך שאת עושה כרגע זה הפרעות אכילה אני בטוחה שגם לא שבעת מכל זה כי גם אוגר לא היה שובע, זה הרעבה לכל דבר . תפסיקי עם זה מיד תכניסי לך לראש שזה מסוכן לפני שיהיה מאוחר מידי ! זה לא מצחיק
את אכלת פה בקושי 500 תתפללי שהגוף שלך לא בקריסת מערכות אחותי. מקווה שזה רק היום אכלת ככה.
את צריכה לפחות מעל 1200 קלוריות כדי לרדת במשקל בצורה בריאה
בדרך שאת עושה כרגע זה הפרעות אכילה אני בטוחה שגם לא שבעת מכל זה כי גם אוגר לא היה שובע, זה הרעבה לכל דבר . תפסיקי עם זה מיד תכניסי לך לראש שזה מסוכן לפני שיהיה מאוחר מידי ! זה לא מצחיק
אנונימית
באותו הנושא: