7 תשובות
לא, זה מעיק. אבל יש קורונה אז ברור
לא כי אני חושבת שזה מרחיק ולא נוח.
אבל אם צריך לשים כי עדיין אפשר להידבק אז כן הייתי רוצה
אבל אם צריך לשים כי עדיין אפשר להידבק אז כן הייתי רוצה
אנונימית
אמ לא
מחניק
בלתי נסבל
מחניק
בלתי נסבל
כן, זו סיבה אנוכית אבל בגלל חוסר ביטחון
אנונימית
לא, זה מיותר ומציק.
מצד אחד לא זה נורא חונק, מצד שני אני נראת ממש מבוגרת ואני מקבלת מלא מחמאות עם מסיכה אז אני קצת מתגעגעת..
לא לא לא לא לא
באותו הנושא: