7 תשובות
די מביך, אבל הגיוני
כן
אנונימית
כן זאת תקופה ארוכה שנגמרת וכנראה שהיה לך טוב שם
כן בטח זה מרגש
זה בסדר גמור גם אני בכיתי
כן
אבל
לא אכפת לי
זה הגיוני וזה בסדר. אם את רוצה לדבר על זה אני כאן
נב בהצלחה בחטיבה