8 תשובות
- כאב לך משהו (ראש, בטו, רגל)
- היו לך סחרחורות
- לא שמת לב לזמן....
את יכולה גם להגיד שהיה יום הולדת למישהו מהמשפחה שלך (אמא, אבא..)
והלכתם לחגוג
את יכולה להגיד ששכחת
קיבלת מחזור וכאבה לך ממש הבטן
דבר ראשון כמו מה שכולם אמרו פה.
דבר שני את לא צריכה שום תירוץ, זה חוג שאת משלמת עליו. את יכולה להגיד שרצית הפסקה מהחוג או שלא היה בא לך.
שואל השאלה:
eve, זה לא עובד, הפעם הקודמת הייתה לפני שבועיים, אני לא חולה שבועיים.
שאת לא מרגישה טוב אזז לא יכולת להגיע כמה ימים
עזרת לאמא שלך במשהו