6 תשובות
אני אוהב את לנה דל רי , ארקטיק מנקיז , מרסדס בנד , קוקי לבנה , דוגה קאט , אמינם , טיילר היוצר , טראוויס סקוט , בילי אייליש
יאנגלבד ומשין גאן קלי תנסי לא תתחרטי❤
לא יודע אני שמעתי את כל האלבומים של הביטלס ושל גאנז אן רוזס
לכול אחד יש טעם שונה
אני אוהב:
the nights אביצי
cant feel my face של דה וויקנד
save your tears של דה וויקנד
7 years של לוקאס גראהם
the nights אביצי
cant feel my face של דה וויקנד
save your tears של דה וויקנד
7 years של לוקאס גראהם
אנונימי
באותו הנושא: