9 תשובות
צריך לשרוף את משרד החינוך
יכולה להיות יותר טובה למרות שיש פעמים שהיא ממש משפיעה על דברים לטובתינו..
לא משהו
גרועה
לא טובה,שיטות לימוד שלא שונו מהפלמח מערכת פדגוגית בזויה וחומר שלא צריך לדעת מלמדים וחומר שצריך לדעת לא מלמדים
לא טובה
אנונימי
הם חבורת גברים לבנים שאוהבים לדחוף לנו זבל
לא משהו
מבאסת, צריכים לתת לנו לקחת כמה מגמות שבא לנו מה זה ההגבלה הזאת. ואם בא לי לקחת 7 כיתות של 5 יחל זכותי!
אנונימית
באותו הנושא: