8 תשובות
ככה זה גם אני
אני מבינה אותך ממש.
יש כל כך הרבה דברים שאת יכולה לעשות גם לבד.
אל תהיי כל היום בטלפון, תשימי שירים פול ווליום ותרקדי ותוך כדי תכיני משהו חדש לאכול למשל פסטה ברוטב מסויים.
תכיני מלא מתכונים חדשים!
תעשי אמבטיה נעימה ותוך כדי תראי סרט מגניב!
תתחילי לראות מלא סדרות ולהישאר ערה עד מאוחר בלילה עם פופקורן (זה מה שעשיתי אתמול)
תעשי שיחות וידאו ותעשי עם חברות שלך מסיכות על הפנים זה כיף
תקראי ספרים
תציירי
בקיצור יש מלא דברים!
טוב רק התחלנו את החופשה תרגעי זה לא שעבר חודש ולא עשית כלום כולה כמה ימים
שואל השאלה:
:/
אנונימית
לצאת עם המשפחה?בת דודה?
ללכת לים?
לעשות בינתיים את כל השיעורים וכל החופש שלך?

אל תלחצי את עצמך תעשי מה שנכון לך כרגע הכי חשוב.
אני גם ככה, אני עובדת בערב ובשאר היום אני מרגישה שאני פשוט מתחרפנת מהבדידות וזה מכניס אותי לחרדות
כל הדברים האלה שאפשר לעשות לבד לא מעודדים אותי בדיוק ההפך רק מדכאים שאני לא יכולה לצאת ולבלות כמו נערה נורמלית
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אוהבת ים ובריכות כל כך.^^
ואין לי בני דודים.
אני לא רוצה לסיים את העבודות לחופש מהר מדי כי אז לא יהיה לי מה לעשות בהמשך החופש ואני חייבת ללמוד משהו.
אנונימית
פשןט תמצאי עבודה סיס אין מה לעשות
שם גם תכירי ילדים בגילך
אנונימית