6 תשובות
איזה מרחב את?
אני חושבת שהם יתנו מועד ב למי שנכשל.. הם כנראה רוצים שתשקיעו בזה ולא תסתמכו על מועד ב
אני חושבת שהם יתנו מועד ב למי שנכשל.. הם כנראה רוצים שתשקיעו בזה ולא תסתמכו על מועד ב
שואל השאלה:
איילון
איילון
אצלינו בתחנה היה
שואל השאלה:
המבחן קשה?
המבחן קשה?
המבחן אמצע היה דיי קליל
ממש כמעט כולם עברו אצלינו
ממש כמעט כולם עברו אצלינו
תלוי מאוד בתחנה. לרוב למבחן אמצע אין מועד ב' אבל למבחן סוף יש
באותו הנושא: