5 תשובות
לי אין בגרויות אבל יש מבחני סוף שנה בבר אילן ):
לא,
להיפך יש לי חופש מקסים בזכות המועד ב' במתמטיקה
להיפך יש לי חופש מקסים בזכות המועד ב' במתמטיקה
אנונימי
לא,שנה שעברה היה עד סוף יולי
בגלל בגרות בפיזיקה ומועדי ב' באנגלית ובלשון (מקווה שגם לא במתמטיקה)*
לא
זה בתחילת החופש ואז נהנים
זה בתחילת החופש ואז נהנים
באותו הנושא: