4 תשובות
לא בטוח, אולי היא פשוט מתביישת, אבל אם זה ממשיך ככה וגם בפגישה תשים על זה עין
יש שתי אופציות
1. לא כזה אכפת לה מהקשר והוא לא קריטי
או
2. היא יודעת שאתה תכתוב וסומכת עליך שתשלח לה הודעות אז היא פשוט נותנת לך לעשות את זה במקומה
1. לא כזה אכפת לה מהקשר והוא לא קריטי
או
2. היא יודעת שאתה תכתוב וסומכת עליך שתשלח לה הודעות אז היא פשוט נותנת לך לעשות את זה במקומה
אנונימית
יכול להיות שהיא רוצה ואין לה מה להגיד פשוט בכל מקרה בפגישה תראה אם היא גם ככה
זאת ההתחלה פשוט, פגישה יכולה לשנות דברים. אם יש ווייב טוב והפגישה הייתה מוצלחת כן הייתי מצפה שזה ישתנה.
באותו הנושא: