4 תשובות
לא נראה לי זה אפשרי אבל נסי
שואל השאלה:
לא פאדיחה?
אנונימית
את יכולה לבקש אסל תבואי עם סיבה טובה
לפעמים תלוי איזה בוס אבל נראה לי עדיף ללכת להוציא לבד אחרי שאת מקבלת את המשכורת
אנונימית