6 תשובות
תלוי איפה טת גרה
זה דיי עצוב שאת מפחדת ללכת ברחוב
כן.
תצאי
גם אני יוצאת אבל ב-10
גם אני יוצאת אבל ב-10
עדיף שלא ללכת בעיקר לא בשישי בערב
תלוי איפה את גרה
אני הייתי יוצאת
אני הייתי יוצאת
באותו הנושא: