54 תשובות
לגמרי וכמה שיותר מהר.
לפני שתתחרטי שלא עשית את זה
לפני שזה יהיה מאוחר מדי.
לכי על זה
יאללה חיים רק פעם אחת
כן! החיים קצרים ומקסימום ישכחו, מה יש להפסיד, אחר כך תתבאסי שפספסת
"everyone is going to die nobody is going to remember you so fuck it" billie eilish
כן בהצלחה לך❤ואם את רוצה דברי איתי אחרי בפרטי
נו אמרתת??
מה הוא אמר??
מה עכשיו?
כדאי לי גם??
שואל השאלה:
^^^^^^אני לא יודעת אם זה יתקדם, אבל אני מסתכלת על אחותמ יש לה עוד שנה לבית ספר, והיא לא ניצלה את כל הזמן הזה שהיא הייתה בבית ספר, אני חייבת לנצל את זה, יש לי רק עוד 4 שנים בבית ספר וזה נישמע הרבה אבל זה יעבור מהר, אני רוצה לנצל כל דבר שיקרה, כדי שאני לא אתחרט
אנונימית
^ מה הקשר.
שואל השאלה:
כן!! לכי על זה!! יאללה חיים רק פעם אחת!! צריך לנצל את זה!!^^^^
אנונימית
אני מבינה אותך
יש לי עוד 5 שנים, זה מטורף לחשוב על זה:(
אבל זה יגיע בסופו של דבר..
אז עד אז תהני
ותגידי לו מה את חושבת
ותעדכני
^ בת כמה את אנונימית?
שואל השאלה:
אוקיי חח תודה רבה אני אעדכן אותך ❤
אנונימית
שואל השאלה:
אז אנונימית, קודם כל אני לא חושבת שאני מכוערת אפילו פעם אחת רצו לקחת אותי לדוגמנות.
אבל יש לי שאלה אלייך.
מ ה.
ז ה.
ק ש ו ר.
?!.
את שוללת אנשים בגלל היופי שלהם?!
סימן שלא תגיעי רחוק בחיים.
אנונימית
^^ אכפת לה
לכי על זה!!
להזכיר לך
" יום אחד כולם הולכים למות אז פאק איט"
פשוט לכי עלז ה!!
אנונימית
חיים פעם אחתת
אין לך מה להפסידד
מקסימום הוא יגיד כן
אם הוא יגיד לא חס מה כבר יקרהה
לכי על זהה
שואל השאלה:
אואו תודה לכם העלתם לי מלא מוטיבציהה יאללה אני הולכת לעשות את זה ישר כשאני פוגשת אותו!!
אנונימית
נו ברור שתעשי את זה.
לא מחכים עם דברים כאלה, מניסיון אישי
שואל השאלה:
^את חיכית? או שעשית את זה?
אנונימית
אני עשיתי את זה^
אנונימית
שואל השאלה:
אואו ומה קרה בסוף?
אנונימית
לכי על זה, עדיף לך כמה שיותר מהר.
חיים רק פעם אחת, ובסופו של דבר אם לא תעשי את הצעד הבא איתו את תתחרטי וזה יהיה מאוחר מדי.
תעשי את זה.
מנסיון, אם לא תעשי את זה סתם תרגישי רע וחוסר הידיעה יציק לך.
לצערי לי לקחו 3 חודשים להגיד לה מה אני מרגיש כלפיה, וזה היה מאוחר מידי
אז בלי לחשוב יותר מידי, תעשי את זה.
תקשיבי ,
תעשי את זה עכשיו בבקשה ממך.
אמרתי את זה לקראש שלי וזה היה מאוחר מידי כי זה היה אחרי שהוא אהב אותי ואם הייתי אומרת עכשיו זה היה יכול להיות אחרת.
כן נשבע אבל שזה משחרר להגיד את מה שמרגישים לאותו בנאדם
אם את מרגישה שאת רוצה. למה לא?
לגמרי תגידי לו
לפני שתתחרטי
והוא כבר לא יהיה פנוי
לכי על זה, מקסימום תשארו באותו מצב
go for it
הלוואי שאני יכולתי לעשות את זה, הלוואי
אנונימי
כן חיים פעם אחת ואיןצפה מה להפסיד
כן, אני לפני יומיים עשיתי את זה ועכשיו אנחנו בקשר ממש טוב
אנונימית
כדאי לך
הזמן קצר, תנצלי אותו עד הסוף
חיים פעם אחת בסטי אם לא תנסי לא תדעי
יאאלה נו חיים רק פעם אחת מה כבר יקרה
תגידי. חיים רק פעם אחת ובאמת שאין לך מה להפסיד
גם אם לא ייצא כלום, תאמיני לי זה יקל עלייך וזה יהיה מאחורייך ויהיה הרבה יותר קל להתגבר ככה.
כדאי באמת להגיד במקום לא לעשות עם זה כלום ואז להתחרט ולהתאכזב כי הייתה לך הזדמנות ופספסתי אותה.

אני בידיוק לפני כמה ימים אמרתי לקראש שלי על הרגשות שלי אליו, הוא אמר שהוא לא מרגיש אותו דבר אבל אני לא נפגעתי בכלל.
הרגשתי הקלה באמת
(והיה לי קראש עליו יותר משנה.)
הבנתי שאם זה לא קרה אז זה לא היה צריך לקרות
ואם נגיד נועדנו להיות ביחד אז בסופו של דבר נהיה והכל בסדר לא קרה כלום

באמת שאין לך מה להפסיד תגידי לו ומה שיהיה יהיה
חיים רק פעם אחל, כם לא תעשי את זה תתחרטי כי כל הזמן תחשבי מה היה קורה אם היית עושה את זה
קודם תחשבי על זה שיש לנו יקום אינסופי וזמן אינסופי וכל זה ותחשבי כמה הדילמה שלך קטנה לעומת היקום תביני שחיים פעם אחת ואת לא יודעת עוד לאן תגיעי ובזמן שהשמש מוציאה אור על הירח שמחזיק אור לכדור הארץ את מתלבטת על דברים כאלה פשוט תעשי את זה
אנונימי
אם יש רצון ויש יכולת גם פיל יכול לעשות תרנגולת
סתם סתם עכשיו ברצינות אין לך מה להפסיד אז למה לא חחח
כן.
אני היום אמרתי לאקס שאני מתגעגעת
פשוט תגידי לו, מניסיון כדאי לך, אני הייתי סתומב ואחרי זה זה היה מאוחר מידי...
תגידי כבר פשוט
לא מתחרטים על מה שעושים, מתחרטים על מה שלא עושים
כ ן ספרי לי איך הלך אני מתחננתת
^למה אתם מתכוונים במאוחר מדי?
אנונימי
שואל השאלה:
ואואו תודה רבה לכולם, אני הולכת לעשות את זה, אספר לכם מה הלך בסוף
אנונימית
^דיברתי איתו והוא רצה לצאת איתי:)
עכשיו אני בים המלח אז כשאני אחזור ניפגש:)
תעדכני!!
אנונימית
היי, מה קרה בסוף^^?
תעדכניי
אנונימית
עזבו אתם לא מבינים שהיא לא תגיד?
היא לא הראשונה שחשבה על הספאם הזה, אם תחפשו בסטיפס שאלות בסגנון של השאלה הזאת תמצאו מלא וגם היו לה מלא תשובות ואף פעם לא היה עידכון בסוף.