6 תשובות
ברגע שמוציאים רב קו ואת מתחת לגיל 18 זה אוטומטית עם ההנחה הזאת , זה אומר שאם את מטעינה 50 , זה יתן לך 100
הולכים למקום הזה משתלמים תמונת רב קו , אפשר לבדוק איפה זה בערייה
יש בערך בכל עיר מקום כזה שאפשר להוציא
אפשר גם במקום זה לעשות אפליקצייה בטלפון במקום רב קו
אפשר גם במקום זה לעשות אפליקצייה בטלפון במקום רב קו
שואל השאלה:
^^^ מי מזהה אוטומטית?
^^^ מי מזהה אוטומטית?
אנונימית
ברב קו יש דבר כזה שנקרא חוזה, ברגע שאת מוציאה כרטיס אז הם יודעים בת כמה את , ועם זה החוזה מגיע בהתאם
אם את מגיעה לגיל 18 ואת עדיין תלמידה, תבקשי מהמזכירות של השכבה שיוציאו לך מסמך שמוכיח שאת תלמידה, וכשתלכי למשרד רב קו, הם ייתנו לך הנחה ומחיר של קטין.
באותו הנושא: