7 תשובות
אם ראה ולא ענה? כן.
יכול להיות גם שלא נכנס להודעה אבל ראה אותה, שתכלס כן זה סינון
זה אומר שיש לו חיים
אם הוא היה מחובר אחרי ששלחת את ההודעה, סביר להניח שכן
לא אבל אם הוא ראה ולא ענה אז יש מצב
למרות שלפעמים רואים ואין זמן לענות או בטעות נכנס ואז שוכחים
שואל השאלה:
איך יודעים שהוא ראה?
אנונימי
יש סימן באינסטגרם
seen שזה אומר נראה
שואל השאלה:
לא לא מופיע לי
אנונימי